TERMENI ȘI CONDIȚII

Condiții Generale pentru utilizarea site-ului playarenas.ro

Vă mulțumim pentru interesul față de compania, site-ul, serviciile și/sau produsele noastre.

Vă rugăm să citiți cu atenție acest document, denumit în continuare ”Prezentul document”, ”Contractul””Termenii” împreună cu documentele menționate în cuprinsul acestuia.

Prezentul document reprezintă condițiile utilizării site-ului playarenas.ro și plasării de comenzi de produse și servicii prin intermediul site-ului.

Prin navigarea pe site-ul nostru sau prin plasarea unei comenzi sunteți de acord cu Termenii și Condițiile descrise mai jos. Acest document reprezintă o convenție legală – un contract între dumneavoastră și noi.

Vă rugăm să citiți și Politica de confidențialitate (pe care o poți regăsi aici  șiPolitica privind utilizarea modulelor cookies înainte de a naviga pe site sau a plasa o comandă. Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni sau cu Politicile indicate mai sus, vă rugăm să nu utilizați site-ul.

Secțiunea ”Termeni și condiții”, reprezintă modul în care Zato Catering  SRL  își desfășoară activitatea și ajută la definirea relației dumneavoastră cu site-ul nostru când interacționați cu serviciile noastre și cuprinde regulile care vor reglementa relația dintre dumneavoastră, în calitate de Client și noi, în calitate de Vânzător, precum și condițiile de utilizare a site-ului playarena.ro  de către potențialii vizitatori sau clienți.

Documentul ”Termeni și condiții” este întocmit în conformitate cu prevederile obligatorii stipulate de legislația aplicabilă, respectiv Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic și O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

  1. Introducere. Definirea noțiunilor utilizate
  2. Politica de vânzare online
  3. Comanda produselor și serviciilor
  4. Prețul serviciilor și produselor, facturare și plată
  5. Stocuri
  6. Dreptul de retragere al Clientului în cazul comercializării produselor digitale/electronice
  7. Politica de retur
  8. Program de lucru, livrări, termene
  9. Obligațiile Cumpărătorului
  10. Obligațiile Vânzătorului
  11. Garanții
  12. Dreptul de proprietate intelectuală
  13. Răspunderea vânzătorului, limitări și excluderi
  14. Acceptarea condițiilor și răspunderea utilizatorului sau clientului
  15. Sesizări și reclamații 
  16. Datele cu caracter personal/Politica de confidențialitate
  17. Forța majoră
  1. Notificări
  1. Legea aplicabilă și soluționarea litigiilor
  2. Clauze specifice
  3. Modificări/completări/actualizări ale documentului

 

  

  1. Introducere. Definirea noțiunilor utilizate

1.1. Cine suntem noi?

Mai jos găsiți datele noastre de identificare:

Denumire

Zato catering  SRL

Sediul social

Târgu Mures, Livezeni 69

Număr Registrul Comerțului

 J26/1272/2013

Cod unic de identificare (CUI)

 32602705

În cuprinsul prezentului document vom face referire la noi folosind denumirea oficială menționată mai sus sau sub numele de brand ” Play Arena”, sub denumirea de ”Vânzătorul”, ”Prestatorul”, ”Compania”, ”Organizația”.

1.2. Definirea noțiunilor utilizate

Vânzătorul sau Prestatorul – reprezintă societatea Zato Catering  SRL , astfel cum ne-am prezentat anterior.

Client/Cumpărător –  reprezintă orice persoană fizică, în vârstă de cel puțin 18 ani, cu capacitate deplină de exercițiu sau orice persoană/entitate juridică, care își creează sau nu un Cont în Site şi efectuează o Comandă online. Prin Client/Cumpărător se înțelege și o persoană juridică care plasează o Comandă printr-o persoană fizică în numele acesteia. Persoanele majore care autorizează minori să folosească Site-ul, sunt răspunzători de întregul comportament al acestora pe Site și pentru toate acțiunile pe care minorii le pot întreprinde.

Produse ori servicii – reprezintă orice bunuri/produse sau servicii care sunt oferite Clientului/Cumpărătorului în vederea achiziționării, contra cost, prin intermediul site-ului playarenas.ro

Contract – reprezintă înțelegerea la distanță (fără prezența fizică simultană) intervenită între Vânzător şi Client, cu privire la vânzarea/achiziționarea unuia sau mai multor Produse ori Servicii de pe site, prin plasarea unei Comenzi de către Client şi acceptarea ei de către Vânzător, cu respectarea prevederilor legale şi a termenilor şi condițiilor pentru vânzarea online/comerțul electronic. Contractul se încheie, de regulă, în limba română.

Cont – reprezintă o interfață unică a site-ului nostru care presupune personalizarea unei secţiuni a site-ului prin introducerea unei adrese de e-mail şi a unei parole, secţiune care conţine diverse informaţii despre Client.

Comanda – reprezintă angajamentul exprimat prin intermediul site-ului de către Client de a achiziționa unul sau mai multe Produse, în condițiile prevăzute în prezentul document și/sau agreate cu Vânzătorul printr-un mijloc de comunicare la distanță.

Utilizator – orice persoană care a creat un cont pe site.        

Vizitator – orice persoană care accesează site-ul.

Site-ul – reprezintă site-ul nostru https://playarenas.ro, precum şi orice secţiune sau subpagină a acestuia.

Ceilalți termeni folosiți în prezentul document au înțelesul conferit de prevederile legale aplicabile.

2. Politica de vânzare online

2.1. Oricărui potenţial Client care acţionează cu un scop legitim şi care are intenţia de a achiziţiona de la noi unul sau mai multe Produse sau servicii, cu respectarea acestor termeni și condiţii, îi este permis accesul la site-ul playarenas.ro   în vederea efectuării unei Comenzi.

2.2. Clientul declară că acceptă și este de acord cu forma de comunicare la distanţă (e.g. telefonic sau e-mail) prin care ne derulăm operațiunile în cazul utilizării site-ului  şi, după caz, înregistrarea unei Comenzi.

2.3. În cazul în care există erori în legătură cu prețul sau oricare alte detalii ale Produselor și ați plasat o comandă, vă vom informa prin e-mail sau printr-o altă modalitate de comunicare agreată, în cel mai scurt timp în legătură cu o astfel de eroare.

2.4. Atunci când există o promoție sau campanie de orice tip în desfășurare, Produsele care fac obiectul vânzării în cadrul acesteia vor fi supuse  termenilor şi condiţiilor aplicabile respectivei campanii sau promoţii, pe care vi le vom aduce la cunoștință.

2.5. Toate promoțiile sau campaniile prezentate pe site sunt valabile pe durata menționată, iar în cazul în care nu este indicată o durată pentru desfășurarea promoțiilor, acestea vor fi valabile în limitele stocurilor/locurilor disponibile sau pentru durata pe care noi o considerăm oportună pentru a ne atinge obiectivele.

2.6. Nu garantăm  disponibilitatea în orice moment a tuturor Produselor și ne rezervăm dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs.

2.7. Orice întrebări sau nelămuriri pot fi adresate cu încredere la adresa de e-mail: contact  @ playarenas.ro sau prin completarea formularului de contact, iar noi vă garantăm un răspuns în cel mai scurt timp.

3. Comanda produselor și serviciilor

3.1. Clientul își exprimă acordul de a intra într-o relație contractuală bilaterală cu noi – echipa https://playarenas.ro, prin plasarea unei comenzi online, care poate conține unul sau mai multe dintre produsele sau serviciile oferite pe site-ul nostru.

3.2. Orice persoană fizică (care a împlinit vârsta de 18 ani) sau juridică poate plasa o comandă din meniul aferent Contului de client, care va facilita interacțiunea cu noi și vă poate aduce beneficii (promoții exclusive, reduceri, bonusuri etc.).

3.3. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături nu reprezintă rezervarea acestuia, iar o comandă va fi considerată validă și finalizată după parcurgerea tuturor etapelor din meniul Finalizare comandă și doar după confirmarea plății integrale a prețului produselor ori serviciilor pentru care ați optat. Prin finalizarea Comenzii, ne confirmați că toate datele pe care ni le-ați furnizat sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii și recunoașteți în mod explicit că respectiva Comandă implică obligaţia dumneavoastră fermă de a achita ”suma totală de plată”. Orice altă modalitate a procedurii de achiziție nu va conduce la încheierea unui contract valabil, corelativ, noi nu vom avea obligația să livrăm respectivul produs ori serviciu.

3.4. Vă aducem la cunoștință faptul că nu putem estima timpul necesar finalizării și furnizării produselor și/sau serviciilor care necesită informații suplimentare din partea dumneavoastră sau care presupun o personalizare a produselor/serviciilor deja disponibile.

3.5. Comanda va fi considerată acceptată de către noi cel mai târziu odată cu livrarea în format fizic sau furnizarea în format electronic a Produselor comandate, iar în cazul unei comenzi neacceptate dar plătite, îți vom returna sumele transferate. Notificarea primită prin e-mail după efectuarea Comenzii, cu privire la preluarea respectivei Comenzi, are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii de către noi.

3.6. Clientul se obligă să nu comercializeze/revândă sau să distribuie produsele cumpărate prin intermediul site-ului, Produsele fiind destinate uzului personal, iar pentru situația unei utilizări profesionale există posibilitatea de a prezenta Clientului o ofertă personalizată de licențiere.

3.7. Clientul este direct și complet răspunzător pentru încălcarea dispozițiilor prevăzute mai sus, iar în acest caz Vânzătorul își rezervă dreptul de a solicita Clientului diferența de sumă pentru fiecare Produs pe care l-a transmis mai departe  indiferent că l-a modificat parțial sau nu, iar acest drept nu exclude posibilitatea Vânzătorului de a-și recupera integral prejudiciul suferit, prin orice modalitate recunoscută de lege, inclusiv prin contactarea respectivelor persoane unde regăsim documentele pentru a le solicita informații privind achiziția Produselor.

3.8. Vânzătorul/Prestatorul va putea anula o Comandă plasată cu o notificare concomitentă sau ulterioară (o  astfel de anulare nu atrage nicio răspundere din partea noastră) în următoarele cazuri:

  1. a) tranzacția nu este acceptată de banca emitentă a cardului (banca, care a emis cardul nu acceptă Tranzacția, în cazul plății online);
  2. b) procesatorul de carduri cu care colaborează vânzătorul nu validează sau invalidează Tranzacția (de exemplu, fie pentru că nu sunt fonduri suficiente, fie din alte motive, conform politicii procesatorului);
  3. c) finalizarea Plății nu se realizează în termenul indicat prin factura proformă, în cazul plății prin transfer bancar/internet banking;
  4. d) datele pe care le furnizează Utilizatorul/Clientul cu ocazia accesării Platformei sunt incomplete sau incorecte;
  5. e) utilizatorul/clientul nu confirmă Comanda atunci când este contactat de către vânzător în acest scop;
  6. f) vânzătorul consideră în mod rezonabil că prin accesarea Platformei şi plasarea Comenzii utilizatorul/clientul urmărește un scop ilicit sau care poate cauza orice fel de prejudicii Vânzătorului/Companiei, Afiliaților sau Partenerilor acestuia;
  7. g) oricare dintre termenii şi condiţiile din prezentul document nu au fost respectate întocmai

    4. Prețul serviciilor și produselor, facturare și plată

4.1. Prețurile Produselor afișate pe site sau comunicate Clientului sunt exprimate în Lei și pot include sau nu T.V.A. conform legislației în vigoare, așa cum vor fi afișate pe site și sunt considerate prețuri valabile pentru Produsele afișate pe site sau comunicate Clientului în momentul finalizării unei Comenzi.

4.2. Vânzătorul poate actualiza prețurile Produselor, iar o astfel de actualizare va înlocui orice prețuri afișate anterior pentru respectivele Produse.

4.3. Prețurile nu includ cheltuielile de livrare decât dacă este specificat în mod expres acest aspect sau se oferă ca și bonus pentru comenzile mari.

4.4. În cazul în care prețul nu este afișat, Clientul va avea posibilitatea de a cere o ofertă iar un operator va comunica prețul în cel mai scurt timp posibil.

4.5. Prețul produsului comandat este cel afișat la data plasării comenzii.

4.6. Prețul imprimat pe factură este același cu cel transmis de operatori în momentul confirmării comenzii.

4.7. Modalitățile de plată sunt disponibile pe pagina de lansare a comenzii.

4.8. Pe baza informațiilor deținute de Vânzător și a celor furnizate  de Cumpărător va fi emisă o factură pentru bunurile livrate. Totodată, coletul va fi însoțit de documentația prevăzută de lege pentru produsul/produsele comandat(e), după caz: certificat/declarație de conformitate, certificat de garanție, instrucțiuni de utilizare etc.

4.9. Vânzătorul va emite factura aferentă produselor ori serviciilor achiziționate pe baza datelor de identificare pe care Clientul le va comunica, iar factura va fi livrată odată cu produsele ori serviciile comandate, pe e-mail-ul  Clientului sau în Contul de client, aceasta fiind valabilă în acest format și chiar fără o ștampilă sau semnătură din partea emitentului.

4.10. Pentru plata cu cardul nu vor fi aplicabile taxe suplimentare, iar Vânzătorul nu este responsabil pentru niciun alt cost suportat de Client în plus față de preţul Produsului achiziţionat incluzând, dar fără a se limita la, comisioane de transfer bancar ori de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului Clientului, în cazul în care moneda de emitere a cardului diferă de moneda în care se efectuează vânzarea.

4.11. Clientul va fi pe deplin răspunzător pentru orice fel de plată făcută din eroare, iar în aceste situații Vânzătorul va analiza situația și va decide punctual dacă se pot sau nu returna sumele de bani deja plătite, Clientul fiind singurul răspunzător pentru aceste plăți.

4.12. Modalități de plată disponibile:

* Nu stocăm datele cardului dumneavoastră. Prelucrarea datelor cardului se face exclusiv de furnizorul de servicii financiare. Pentru mai multe detalii, vizitați site-ul furnizorului de servicii financiare *

Card de debit/credit: Furnizorul nostru de servicii financiare, NETOPIA, va debita automat cardul dvs. Odată ce detaliile dvs. au fost verificate corespunzător, procesarea comenzii dvs. poate începe imediat.

Nu păstrăm detaliile cardului dvs. Datele cardului sunt procesate exclusiv de furnizorul de servicii financiare. Pentru mai multe detalii, vizitați site-ul furnizorului de servicii financiare.

Plată în avans/transfer bancar: Dacă alegeți această metodă de plată, colegii noștri vă vor trimite factura proformă prin e-mail, iar după ce suma a intrat în contul nostru, vom expedia produsul sau produsele comandate. Vă rugăm să menționați numărul comenzii și factura proformă ca referință, astfel încât suma să fie alocată corect. Comenzile cu plată în avans vor fi procesate doar după primirea plății. Drept urmare, termenul de livrare poate fi prelungit cu aprox. 2-4 zile lucrătoare (în funcție de timpul de procesare al băncii).

Dacă comandați pentru compania sau clubul dvs., aveți opțiunea de a introduce o adresă de facturare diferită atunci când introduceți adresa dvs. Vă rugăm să acordați atenție acestui pas. Din păcate, ulterior nu este posibilă modificarea facturii (adresă, cod fiscal etc.).

Din cauza diferitelor reglementări legate de TVA, dacă doriți o factură pentru compania dvs., vă rugăm să ne trimiteți un e-mail și vom pregăti factura cu TVA-ul și detaliile dvs. de plată.

Informații suplimentare – https://netopia-payments.com/cum-functioneaza-platile-online/

Caracteristicile unui sistem de plăți online – Platforma Netopia Payments

Un sistem de plăți online are la bază o platformă tehnică care permite acceptarea operațiunilor de plată electronice cu diverse metode de plată, gestionarea comenzilor de plată, remiterea fondurilor colectate, monitorizarea și prevenția fraudei, precum și alte servicii conexe cum ar fi servicii de asistență clienți.

Circulația datelor în mediul online este supusă unor riscuri serioase legate de furtul datelor. De aceea, pentru prevenirea fraudelor (în special, fraude comise prin sisteme informatice și mijloace de plată eletronice, spălarea banilor și finanțarea terorismului), procesarea plăților online implică un efort substanțial legat de asigurarea unor canale tehnice sigure pentru circulația datelor între toate părțile implicate. 

În mod particular, plățile derulate prin card sunt supuse unei reglementări foarte stricte, care este actualizată periodic, atât la nivel legislativ, cât și prin standarde specifice de securitate dezvoltate de organizații internaționale de plată – între acestea se numără:

  • Directiva PSD 2 (Payment Service Directive), transpusă în Romania prin Legea nr. 209/2019 privind serviciile de plată
  • Regulamentul (UE) 2018/389 cu privire la standardele tehnice de reglementare pentru autentificarea strictă a clienților
  • Directiva AML 4 (Anti-Money Laundering), transpusă in România prin Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului
  • standardul PCI DSS (PAYMENT CARD INDUSTRY DATA SECURITY STANDARD) de bune practici în domeniul plăților prin card
  • standardul 3D Secure de autentificare a plăților prin card.

Existența și menținerea unor protocoale de securitate a datelor de card și de conformitate este esențială pentru derularea plăților online prin card bancar. 

Acesta este și motivul pentru care activitatea de prelucrare date personale în contextul procesării unei plăți online presupune inevitabil colectarea anumitor date de natură să identifice cu ușurință, atât beneficiarul plății, cât și plătitorul, precum și detaliile relevante privind plata.

Particularitățile platformei NETOPIA Payments

Platforma NETOPIA Payments oferă servicii de procesare și administrare a plăților efectuate în mediul online prin diverse canale (email, website, aplicație mobil, etc.) cu ajutorul metodelor de plată electronice (cum ar fi carduri debit/credit emise sub sigla Visa/Mastercard, mesaje SMS și alte instrumente moderne de plată). 

Platforma NETOPIA Payments este un canal tehnic care facilitează operațiunile de plată între mai multe părți:

  • beneficiarii plăților (clienții noștri parteneri) 
  • persoanele care fac plata (clienții noștri plătitori) 
  • furnizorii specializați de servicii pentru fiecare metodă de plată aleasă (furnizorii noștri parteneri).

Integrarea cu platforma NETOPIA Payments presupune instalarea de către clientul nostru partener a unui plug-in special în sistemul informatic propriu (email, website sau aplicație de mobil), care va permite colectarea plății prin intermediul platformei NETOPIA Payments.

În funcție de metoda de plată pe care o punem la dispoziție, furnizorii noștri parteneri sunt:

  • operatorii de colectare numerar – pentru plățile cu numerar prin terminale specializate
  • instituțiile financiare (banca partenerului și banca plătitorului) – pentru plățile prin transfer bancar și card
  • schemele de plată/organizațiile internaționale de plată (Visa, Mastercard) – pentru plățile prin card
  • operatorii de telefonie mobilă – pentru plățile prin SMS
  • platforme de schimb criptomonedă (crypto-exchange) – pentru plățile prin criptomonedă.

Platforma NETOPIA Payments este certificată PCI-DSS Level 1 (cel mai înalt standard de securitate aplicabil activităților de procesare a plăților prin carduri). Aplicăm standarde similare de securitate a datelor pentru toate operațiunile de plăți derulate prin intermediul plarformei noastre.

Mai multe informații pe: https://netopia-payments.com/cum-functioneaza-platile-online/

* Nu stocăm datele cardului dumneavoastră. Prelucrarea datelor cardului se face exclusiv de furnizorul de servicii financiare. Pentru mai multe detalii, vizitați site-ul furnizorului de servicii financiare *

5. Stocuri

5.1. Produsele sunt disponibile în stoc, însă vânzătorul nu poate garanta disponibilitatea produselor postate.

5.2. Clienții sunt informați corect, conform termenilor și condițiilor, de disponibilitatea produselor comandate înainte de confirmarea livrării și rareori pot apărea erori de comunicare în acest sens.

6. Dreptul de retragere al Clientului în cazul comercializării produselor digitale/electronice

6.1. În cazul comercializării de produse digitale/electronice, Clientul înțelege și acceptă faptul că Produsele și Serviciile comercializate pe site-ul playarenas.ro  sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract, în conformitate cu legislația în vigoare, fiind vorba despre furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, iar prestarea a început odată cu acordul prealabil expres al Clientului, iar sumele achitate pentru un produs, bun ori serviciu, de pe site-ul nostru nu vor putea fi restituite.

6.2. Vânzătorul va putea decide, în cazuri excepționale și doar prin libera apreciere a acestuia rambursarea anumitor sume (totale sau parțiale) în funcție de anumite cazuri particulare, conform politicii noastre comerciale.

7. Dreptul de retragere al Clientului. Politica de retur

7.1.  Având în vedere faptul că  serviciile oferite, respectiv, rezervarea sau inchirerea unei săli pentru organziarea unui eveniment(zi de naștere sau alt eveniemnt) la o  anumită dată specifică , în  conformitate cu art. 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, dreptul de retragere nu se aplică pentru contractele de furnizare de bunuri și de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar conform articolului aliniatului l) art. 16 din Ordonanța . 34/2014(http://www.anpc.ro/galerie/file/alege/Ordonanta_de_urgenta_nr._34.pdf ). 

Conform O.U.G. nr. 34/2014 articolului aliniatului l) art. 16 nu pot fi returnate produsele care:

ARTICOLUL 16 Exceptari de la dreptul de retragere

Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele:

  1. l) prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidențial, transport de mărfuri, închiriere de mașini, catering sau serviciile privind activitățile de agrement, in cazul in care contractul prevede o data sau o perioada de executare specifica;

 

 8. Program de lucru, livrări, termene

8.1. În cazul rezervărilor pentru zile de naștere și alte evenimente în cadrul spațiul de evenimente Play Arena, rezervarea  este valabilă după plata avansului și conform cu contractul semnat în momentul achitării avansului.

 

Vom procesa și expedia comanda dvs. într-un interval de timp cât mai scurt în funcție de disponibilitatea produselor în stoc. Ne angajăm să trimitem coletele rapid, aspirând ca acestea să fie expediate în ziua următoare plasării comenzii. Totuși, vă atenționăm că, în perioadele cu oferte promoționale, termenul de procesare al comenzilor poate fi extins cu câteva zile lucrătoare., în funcție de disponibilitatea produselor în stoc.

Costul de expediere se calculează  pentru fiecare comandă separat în funcție de adresa de livrare, la care se adaugă un comision de ramburs de 11 RON. Acest tarif se aplică pentru livrări în orice zonă din România.

O comandă poate fi plasată în orice moment, dar perioada de procesare este de Luni până Vineri în intervalul orar 8.00 – 16.00, exceptând sărbătorile legale.

8.2. Produsele disponibile în site-ul/magazinul online pot fi livrate prin curier, în aria specificată.

8.3. Termenul de livrare pentru produse este de 1-14 zile din momentul confirmării livrării.

8.4. Livrările fizice se efectuează door to door, prin curierat rapid – serviciu externalizat deci independent de vânzător.

8.5. Pot exista întârzieri față de termenul de livrare stabilit în momentul confirmării comenzii, iar în acest caz vânzătorul nu își asumă nicio răspundere în numele firmelor de curierat.

8.6. Livrarea Produselor sau Serviciilor digitale/electronice se va face exclusiv în format electronic prin furnizarea unui cod, link de descărcare sau altă metodă pe care o punem la dispoziție și pe care ți-o vom comunica pe e-mail/în Contul tău de Client. Livrarea se va face după efectuarea plății integrale a Produselor.

 9. Obligațiile Cumpărătorului:

  • să furnizeze informații reale, corecte și actuale despre entitatea sa atunci când acestea i se cer, în caz contrar existând posibilitatea refuzării comenzilor;
  • să accepte soluționarea eventualelor probleme în termen de 30 (treizeci) de zile de la data sesizării acestora printr-un e-mail adresat vânzătorului;
  • să accepte Termenii și Condițiile vânzătorului odată cu lansarea comenzilor și să achite contravaloarea produselor și/sau serviciilor prin metodele puse la dispoziție, la momentul transmiterii comenzii.


10. Obligațiile Vânzătorului:

  • să pună la dispoziția utilizatorilor gratuit informații profesionale cu privire la produsele și serviciile sale.

Conținutul publicat în  magazinul virtual are caracter orientativ. Caracteristicile produselor și documentația tehnică aferentă acestora și afișate pe site sunt puse la dispoziție de către producători și furnizori.

Imaginile produselor sunt afișate cu titlu de prezentare, însă în funcție de lotul în care au fost fabricate, aspectul real al produsului poate diferi.

  • să contacteze clienții pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau telefonic;
  • să livreze produsele în cel mult 30 (treizeci) de zile de la confirmarea livrării, dacă acestea sunt în stoc;
  • să utilizeze datele personale colectate de la clienți/utilizatori în concordanță cu secțiunea „Politica de Confidențialitate” și „Politica cookies”, care se regăsesc de asemenea pe site-ul companiei vânzătorului.


11. Garanții

11.1. În conformitate cu dispozițiile legale în vigoare, Clientul declară că înțelege și este de acord cu faptul că în cazul produselor electronice/digitale care presupun acces imediat nu va beneficia de garanție legală.

11.2. Vânzătorul garantează că produsele livrate sunt originale, sigilate (în forma în care provin de la parteneri) și însoțite de factură fiscală, chitanță (eliberată de administrator/vânzător sau firma de curierat) și, după caz, certificat de garanție (pentru produsele care necesită garanție).

11.3. Vânzătorul declară pe proprie răspundere conform prevederilor art. 5 din HG nr.1022/2002 privind regimul produselor care pot pune în pericol viața și sănătatea, securitatea muncii și protecția mediului că produsele livrate nu pun în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii, nu produc impact negativ asupra mediului și sunt în conformitate cu: Directivele CE 67/549/CEE si 1999/45/CE (în condițiile respectării manipulării, transportului și depozitării conform Fișelor Tehnice și a Fișelor de Securitate emise de furnizor și aflate în original la sediul societății si pe site-ul playarenas.ro   în secțiunea specifică produselor în cauză.

11.4. Calitatea produselor comercializate este garantată pe perioada înscrisă pe ambalaj, în condițiile respectării prescripțiilor de depozitare și transport.

11.5. Pentru orice reclamație sau sesizare vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: client @ playarenas.ro  in maxim 24 de ore de la recepționarea produselor. 

11.6.  În cazul rezervărilor pentru zile de naștere, rezervarea  este valabilă după plata avansului și conform cu contractul semnat în momentul achitării avansului.

12. Dreptul de proprietate intelectuală

12.1. Toate drepturile de autor asupra produselor și serviciilor de pe site aparțin Zato Catering SRL, cunoscută sub denumirea comercială PlayArena .

12.2. Clientului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Zato Catering SRL, includerea oricărui conținut în afara pachetului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al  Zato Catering SRL asupra pachetului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea pachetului, decât cu acordul scris expresal Zato Catering SRL, acesta din urmă rezervându-și dreptul de a recupera orice fel de prejudiciu cauzat (direct, indirect, prezent și viitor) prin orice mijloace puse la dispoziție de prevederile legale.

12.3. Clientul înțelege faptul că pot exista situaţii în care Zato Catering SRL nu deţine drepturi de proprietate sau unele drepturi de proprietate intelectuală, industrială sau comercială cu privire la anumite fişiere, poze, materiale etc. publicate pe site, beneficiind doar de un drept de utilizare a acestora, iar indiferent de situație, Clientul nu are permisiunea să comercializeze, să redistribuie sau să reproducă aceste materiale, nici să le decompileze sau să modifice structura, fără acordul prealabil al Zato Catering SRL.

12.4  Încărcând imagini pe site-ul de print on demand playarenas.ro, clienții și trebuie să se asigure și să confirme următoarele condiții referitoare la drepturi ale unei terțe părți:

  • Drepturile de Autor: Imaginile încărcate nu trebuie să încalce drepturile de autor ale altor persoane sau entități. Clienții și designerii trebuie să dețină drepturile de autor sau să aibă permisiunea necesară pentru a folosi și reproduce imaginile respective.
  • Protecția Mărcilor: Imaginile sau designurile încărcate nu trebuie să conțină mărci înregistrate, logo-uri sau alte elemente de identificare a mărcii care aparțin altor persoane sau companii, cu excepția cazului în care clientul sau designerul are permisiunea de a le utiliza.
  • Drepturile Persoanelor Individuale: Imaginile încărcate nu trebuie să încalce drepturile de intimitate, publicitate sau orice alte drepturi personale. Imaginile care conțin portrete sau reprezentări ale persoanelor trebuie să fie încărcate cu acordul respectivelor persoane.
  • Responsabilitatea pentru Conținut: Clienții și designerii sunt pe deplin responsabili pentru orice conținut pe care îl încarcă pe site-ul playarenas.ro și trebuie să asigure că nu încalcă nicio lege sau drepturi ale terților.
  • Respectul Drepturilor și Diversității – Prin încărcarea imaginilor pe site-ul de print on demand playarenas.ro, clienții și designerii trebuie să se asigure și să confirme că toate materialele încărcate respectă următoarele condiții etice și legale referitoare la drepturile și demnitatea umană:
    • Respectul față de Comunități: Imaginile încărcate nu trebuie să încalce drepturile persoanelor defavorizate, minoritare, să promoveze rasismul sau să încurajeze discriminarea pe baza rasei, culorii, originii etnice sau naționale.
    • Interzicerea Conținutului Ofensator: Imaginile nu trebuie să conțină jigniri, amenințări, acte de violență, reprezentări ale consumului de droguri, acte de terorism sau orice alt conținut care poate fi considerat ofensator sau dăunător integrității și demnității umane.
  • Play Arena își rezervă dreptul de a elimina orice conținut sau de a închide orice cont care încalcă aceste condiții, drepturi de autor, alte drepturi de proprietate intelectuală sau orice legislație aplicabilă, fără preaviz și fără a fi necesară o justificare a acestei acțiuni.

Prin încărcarea imaginilor pe site-ul playarena.ro, clienții și designerii confirmă că înțeleg și sunt de acord cu aceste condiții și că își asumă toate responsabilitățile legale pentru conținutul pe care îl furnizează.

13. Răspunderea vânzătorului, limitări și excluderi

13.1. Vânzătorul nu este răspunzător în situația în care Clientul furnizează informații sau date greșite ori incomplete, Clientul fiind singurul responsabil de acuratețea acestor informații, iar în acest sens Clientul declară că este de acord și înțelege faptul că o mare parte dintre funcțiile site-ului nostru sunt automatizate iar rezultatul final depinde exclusiv de informațiile pe care acesta le furnizează Vânzătorului sau le introduce în sistem.

13.2. Limita răspunderii maxime a Zato Catering SRL, precum și a directorilor, administratorilor, angajaților, subcontractanților și afiliaților săi față de Clienți pentru daune de orice natură va fi suma maximă efectiv plătită de Client către Zato Catering SRL.

13.3. Vânzătorul nu își asumă răspunderea pentru:

  1. a) pierderile de date sau conținut, profiturile pierdute, întreruperea afacerii sau pentru orice daune indirecte, accidentale, speciale, consecvente, excepționale sau punitive care rezultă din sau sunt legate de materialele sau serviciile furnizate de Zato Catering SRL, chiar dacă Clientul a fost informat despre posibilitatea unor astfel de daune și fără a aduce atingere scopului esențial al oricărui remediu limitat;
  2. b) deciziile Clientului ca urmare a mesajelor pe care le promovează un partener sau un afiliat sau deciziile pe care Clientul le ia ca urmare a informațiilor pe care le regăsește în site, indiferent că sunt scrise sau nu de experți recunoscuți în domeniul lor;
  3. c) orice modificări pe care le va face cu privire la furnizarea serviciilor, inclusiv o întrerupere totală sau parțială a furnizării serviciilor (sau a anumitor funcții ale serviciilor);
  4. d) inexistența furnizării sau furnizarea incompletă de către Client a unor informații care să poată fi verificate;
  5. e) imposibilitatea Clientului de a menține în siguranță și confidențiale datele sale de logare (username, parolă sau alte credențiale).
  6. f) afectarea vreunui dispozitiv sau conținut digital care aparține Clientului cauzată de lipsa unei implementări corespunzătoare a măsurilor de siguranță necesare, prin accesarea materialelor și informațiilor pe care Vânzătorul le livrează sub forma unui conținut digital sau de orice alt tip.
  7. g) orice alte costuri suplimentare se vor aplica Clientului, inclusiv costuri de telefonie mobilă (cum ar fi costuri cu internetul mobil) sau costuri cu internetul din locația de unde accesează site-ul sau alte costuri conexe.

14. Acceptarea condițiilor și răspunderea utilizatorului sau clientului

Utilizatorul sau Clientul declară că înțelege și este de acord că este interzisă utilizarea site-ului playarenas.ro  în următoarele modalități sau pentru următoarele scopuri:

  1. a) cu încălcarea Termenilor și Condițiilor din prezentul document;
  2. b) cu încălcarea, în orice modalitate, a prevederilor legale aplicabile sau prin modalități care pot conduce la încălcarea, în orice modalitate, a prevederilor legale aplicabile;
  3. c) pentru a disemina informații false sau greșite ori pentru a propaga dezinformare, incitare la ură sau alte asemenea;
  4. d) în orice modalitate prin care se acționează în contul și pe seama altei persoane, în special prin utilizarea de nume false, adrese de email false, numere de telefon false etc.
  5. e) pentru defăimarea altor persoane, pentru a aduce injurii, acuze sau afirmații jignitoare cu privire la oricare altă persoană;
  6. f) pentru promovarea sau ascunderea activităților cu caracter ilegal sau imoral;
  7. g) pentru a reproduce, în orice fel, interfața site-ului, în vederea inducerii în eroare a utilizatorilor, clienților sau potențialilor clienți pe care noi îi avem;
  8. h) pentru a obține acces neautorizat la datele pe care vizitatorii sau clienții noștri ni le-au furnizat în mod voluntar;
  9. i) pentru a introduce în sistem programe sau linii de cod malițioase;
  10. j) pentru a solicita informații, produse ori servicii ilegale ori pentru a solicita informații care să acopere o activitate ilegală;
  11. l) pentru a obține acces la diferite secțiuni sau subsecțiuni ale site-ului sau la produsele ori serviciile oferite de către noi utilizând proceduri ilegale;
  12. m) pentru a obține produse ori servicii în scopul revânzării (cu excepția Politicilor privind prelucrarea datelor cu caracter personal generate prin intermediul TOOL-ului).

    15. Sesizări și reclamații 

15.1. Utilizatorii și/sau Clienții site-ului https://playarenas.ro ne pot contacta în general la adresa de e-mail sau prin formularul din secțiunea „Contact” pentru orice nelămuriri, probleme, sesizări sau reclamații în legătură cu Produsele sau Serviciile, inclusiv pentru a identifica și corecta eventuale erori care au loc cu ocazia introducerii datelor.

15.2. Sesizările astfel recepţionate vor fi soluționate de noi în maxim 30 (treizeci) de zile calendaristice de la primirea lor.

16. Datele cu caracter personal/Politica de confidențialitate

Prin utilizarea Platformei, Clientul înțelege şi acceptă să transmită Vânzătorului date cu caracter personal, aceste date urmând să facă obiectul prelucrării în conformitate cu şi pentru scopurile prevăzute în cuprinsul Politicii de Confidențialitate, care completează aceşti Termeni și Condiții.

17. Forța majoră

17.1. Nici Vânzătorul și nici Clientul nu răspund de neexecutarea la termen sau/și de executarea în mod necorespunzător, total sau parțial, a oricărei obligații care îi revine în baza prezentului contract, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligației respective a fost cauzată de forță majoră, așa cum este definită de lege[1].

17.2. Partea care invocă forța majoră este obligată să notifice celeilalte părți, în termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice, producerea evenimentului și să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecințelor lui.

17.3. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la producere, evenimentul respectiv nu încetează, părțile au dreptul să-și notifice încetarea de plin drept a prezentului contract, fără ca vreuna dintre ele să pretindă daune-interese.

  1. Notificări

18.1. Utilizatorul este de acord ca toate comunicările efectuate în baza prezentului document să aibă loc prin intermediul poștei electronice la adresa comunicată de acesta în site, consimțind că o astfel de comunicare este validă prin simpla dovadă din partea Vânzătorului/Prestatorului privind trimiterea comunicării. Prestatorul are dreptul să folosească și alte metode de transmitere (prin poștă, curier sau prin intermediul executorilor judecătorești) a comunicărilor sale către Utilizator.

18.2. Părțile convin că toate comunicările în legătură cu prezentul Contract se vor efectua la următoarele adrese:

  • Pentru Utilizator – la adresa de e-mail menționată în prin intermediul Platformei;
  • Pentru Vânzător– la următoarea adresă electronică: contact @ playarena.ro

    19. Legea aplicabilă și soluționarea litigiilor

19.1. Prezentul document reprezintă un contract legal încheiat la distanță, acceptat prin simpla lui bifare și este supus legii române.

19.2. În cazul în care nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părțile se vor adresa instanțelor judecătorești competente conform legii.

20. Clauze specifice

20.1. Obligația noastră nu este o obligație de rezultat, ci una de diligență, ceea ce înseamnă că vom face tot ce putem ca să livrăm Produsele sau Serviciile, însă nu putem garanta executarea acestora, iar Clientul declară că este de acord în mod expres cu acest lucru.

20.2. Vânzătorul/Prestatorul nu își asumă răspunderea pentru accesarea link-urilor pe care le găsește în site și nu garantează că platforma nu are bug-uri sau viruși și nu este răspunzător pentru eventualele întreruperi temporare, parțiale sau totale ale platformei, iar acest lucru nu dă dreptul la o compensație pentru Client/Consumator.

20.4. Limba în care se încheie contractul este limba română.

21. Modificări/completări/actualizări ale documentului

Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica oricând și fără notificare prealabilă Termenii și Condițiile site-ului. Accesând site-ul vânzătorului (companiei), utilizatorii/clienții vor găsi cea mai recentă versiune a Termenilor și Condițiilor.

CONTRACT DE PRESTĂR SERVICII
ÎNCHIRIERE SALĂ SPAȚIU DE JOACĂ ,,PLAY ARENA”

Declarăm prin prezenta că suntem de acord cu  accesul minorului în spațiul PlayArena din Tg Mureș, Str. Livezeni 69, deținut de Zato Catering SRL  și ne asumăm responsabilitatea totală în numele și pentru acesta, inclusiv pentru:

 – orice incident și vătămare pe care ar suferi-o minorul precum și pentru

 – orice prejudiciu sau pagubă cauzată de către minor ,din culpa sa ,spațiului de joacă, bunurilor din spațiul de joacă sau oricăror alte persoane, clienți, vizitatori, angajații, colaboratori și orice terțe persoane care interacționează cu spațiul de joacă.

Prin semnarea prezentei declarații și accesul în spațiu PlayArena  acceptăm în mod necondiționat prevederile regulamentului.

Accesul în Spațiul de Joacă

Accesul în spațiul de joacă se face pe baza unui bilet valid achiziționat, fie ca persoana individuala fie ca  parte a unui  grup organizat (zi de naștere, eveniment special ,etc) sau altă modalitate de acces stabilită de proprietar ,cu plată sau  in mod gratuit.

Accesul minorilor se face numai însoțiți de un adult, care își asumă întreaga responsabilitate pentru paza supravegherea copilului. Părintele/tutorele/adultul însoțitor trebuie să completeze datele necesare prealabil accesului în spațiu PlayArena.

Responsabilitatea și Supravegherea Copiilor

Părintele/tutorele/adultul însoțitor este responsabil pentru supravegherea copilului pe întreaga durată a vizitei. Spațiul de joacă nu poate fi considerat o formă de îngrijire a copilului (creșă, grădiniță, babysitting, etc).

Părintele/tutorele/adultul însoțitor este obligat să se asigure că minorul respectă regulile de utilizare a echipamentelor și comportamentul adecvat în spațiul PlayArena.

Riscuri și Sănătate

Participarea la activitățile din spațiul de joacă implică riscuri specifice, cum ar fi dar fără a se limita la: entorse, fracturi, lovituri, căderi, leziuni minore sau majore sau  chiar și deces,  iar adultul părintele/tutorele/custodele/ comitentul minorului, semnatar al declarației își asumă în întregime toate riscurile și pericolele. Părinții/tutorii sunt responsabili pentru evaluarea stării de sănătate a copiilor înainte de a permite accesul în spațiul PlayArena.

Accesul copiilor care prezintă simptome de boală (febră, răceală, boli contagioase) este interzis.

Utilizarea Echipamentelor de Joacă

Echipamentele din spațiul de joacă trebuie utilizate conform destinației lor. Este interzisă utilizarea incorectă a echipamentelor, iar părintele/tutorele/adultul însoțitor va fi responsabil pentru eventualele daune provocate.

Este interzis accesul în spațiul de joacă cu obiecte ascuțite, contondente, sau orice alte obiecte care pot pune în pericol siguranța copiilor.

Siguranța și Normele de Conduită

Siguranța copiilor este prioritară. Orice comportament violent, agresiv sau necorespunzător va duce la excluderea imediată din spațiul de joacă, fără rambursarea biletului de acces au altor costuri sau cheltuieli.

Este interzis accesul cu încălțăminte uzuală, de stradă. Accesul în spațiul de joacă se face numai în șosete antiderapante, sau alt asemenea iar adulții vor folosii sistemul de înfoliere  al încălțămintei pus la  dispoziție de către Playarena. Este interzis accesul cu

Răspunderea pentru Pagube și Pierderi

Spațiul de joacă nu își asumă răspunderea pentru pierderea sau deteriorarea bunurilor personale aduse de vizitatori. Părintele/tutorele/adultul însoțitor este responsabil pentru supravegherea bunurilor proprii.

În caz de distrugere a echipamentelor sau spațiului de joacă din vina copilului, părintele/tutorele/adultul însoțitor va fi obligat să achite contravaloarea pagubelor.

Măsuri Disciplinare

Nerespectarea regulamentului sau a indicațiilor personalului poate duce la interzicerea accesului în spațiul de joacă.  Părinții/tutorii/adulții însoțitori trebuie să asigure comportamentul adecvat al copiilor pe durata vizitei.

Măsuri de Siguranță Suplimentare

  1. Accesul copiilor care prezintă simptome de boală sau care au afecțiuni contagioase este strict interzis.
  2. Copiii trebuie să fie întotdeauna supravegheați de un adult responsabil. Supravegherea trebuie să fie activă, nu doar pasivă.
  3. Toate jucăriile și echipamentele trebuie folosite în scopul pentru care au fost create. Este interzisă utilizarea echipamentelor într-un mod care poate pune în pericol siguranța proprie sau siguranța celorlalți participanți.
  4. Fumatul, consumul de alcool și aducerea de alimente din afara spațiului de joacă sunt strict interzise.
  5. Părinții sunt responsabili să se asigure că cei mici poartă vestimentația adecvată pentru activitățile fizice desfășurate în spațiul de joacă.

       Prin prezenta, consimțim ı̂n numele său  ca Zato Catering SRL  să poată̆ prelucra datele cu caracter personal legate de numele si prenumele minorului și adultului, sex, vârsta, tară̆, oraș̦ si adresa de e-mail (dacă este cazul), ı̂n scopul efectuării procesului de acces  si al asigurării participării (accesului) în cadrul spațiului de joacă PlayArena. Mai multe informații sunt disponibile în  documentul POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE Play Arena disponibil la recepție.

Prin prezenta, Sunt de acord ca înregistrările foto, audio și video care se vor realiza în cadrul PlayArena care pot conţine și imaginea mea să fie folosite de către de propietarul spațiului  în scopul documentării şi promovării săațiului PlayArena.

Acceptarea Regulamentului și Consimțământul

Prin  prezenta Declarație , Participantul declară că a înțeles si accepta riscurile la care se supune minorul si/sau adultii însoțitori, prin participarea la activități si /sau evenimente in cadrul spațiului de joaca Play Arena, si renunță în mod irevocabil și deliberat la intentarea de acțiuni sau la drepturile litigioase împotriva acestei societăți sau a oricăreia dintre angajații acesteia în ce privește vătămările, daunele sau decesul.

Confirmă că atât el cât și Minorul sunt apți fizic și mental să participe în toate Activitățile din Locație fără ajutor sau asistență.

Participantul declară că înțelege că acesta a fost implementat pentru siguranța tuturor participanților și că nerespectarea acestuia poate conduce la scoaterea lui și/sau a Minorului din Locație.

Prin semnarea prezentului acord confirmăm că am citit, am fost informați corect, complet, am luat cunoștință̆ și înțelegem pe deplin drepturile și obligațiile noastre și ale minorilor.

CONTRACT DE PRESTĂR SERVICIII
ÎNCHIRIERE SALĂ SPAȚIU DE JOACĂ ,,PLAY ARENA”

Acest contract se consideră valabil și aplicabil prin rezervarea online a unei săli pentru organizarea unei zile de naștere în cadrul spațiului de joacă “Play Arena”. Toate detaliile legate de preț, data rezervată și identitatea persoanei care face rezervarea online sunt considerate ca fiind parte integrantă a prezentului contract.

  1. PĂRȚILE CONTRACTANTE

Prezentul contract se încheie între:

  1. a) ZATO CATERING S.R.L., persoană juridică română înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J26/615/2020, având cod unic de înregistrare RO42591662, cu sediul social situat în Mun. Târgu Mureș, Str. Livezeni, Nr. 69, Jud. Mureș, și punct de lucru în Mun. Târgu Mureș, Str. Livezeni, Nr. 69, Jud. Mureș, în calitate de „Prestator”, denumit în continuare „Prestator”.
  1. b) Persoana care efectuează rezervarea online, denumită în continuare „Beneficiar”, ale cărei date de identificare sunt completate automat în momentul rezervării online, având astfel calitatea de „Beneficiar” în prezentul contract.
  1. OBIECTUL CONTRACTULUI

Prin încheierea prezentului contract, Prestatorul se obligă să pună la dispoziția Beneficiarului sala de zi de naștere din cadrul spațiului situat în Mun. Târgu Mureș, Str. Livezeni, Nr. 69, Jud. Mureș, în vederea organizării evenimentului privat (zi de naștere) conform pachetului de servicii ales.

III. PREȚUL CONTRACTULUI

  1. În momentul rezervării online, Beneficiarul achită taxa de rezervare în valoare de 400 de lei, care nu reprezintă prețul total al evenimentului.
  2. Prețul total al evenimentului va fi afișat pe site în momentul în care Beneficiarul finalizează rezervarea. Plata integrală a serviciilor  respectiv diferența dintre prețul total și suma achitată pentru rezervare va fi plătită de Beneficiar la finalul evenimentului.
  3. În cazul anulării de către Beneficiar, avansul achitat nu se restituie.
  1. DURATA CONTRACTULUI

Prezentul contract se consideră valabil în baza rezervării online pentru evenimentul privat de zi de naștere, desfășurat în data și intervalul orar stabilit în rezervare.

  1. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE PĂRȚILOR

Art. 1. Drepturile și obligațiile Prestatorului

  1. să primească de la Beneficiar prețul stabilit potrivit cap. III din prezentul contract în îndeplinirea obiectului contractului;
  2. să prelucreze pe durata desfășurării evenimentului, cu acordul persoanelor vizate, datele cu caracter personal ale participanților la eveniment, inclusiv și ale minorilor cu acordul reprezentantului legal/convențional, tutore/curator etc., să efectueze fotografii, înregistrări video-audio pe care să le utilizeze în activitatea comercială, inclusiv în scop de protecție, supraveghere a modului de utilizare a spațiului, de promovare și marketing a serviciilor sale.
  3. Să întreprindă orice demers pentru evacuarea Beneficiarului, în cazul în care acesta din urmă nu respectă obligațiile contractuale și/sau durata limită prevăzută în contract pentru desfășurarea evenimentului.
  4. Să informeze Beneficiarul cu privire la regulamentele din cadrul spațiului de desfășurare.
  5. Se obligă să rezerve sala din cadrul spațiul în favoarea Beneficiarului și să nu organizeze alte evenimente în acea sala de zi de naștere pe durata prevăzută la cap. IV;

Art. 2. Drepturile și obligațiile Beneficiarului

  1. să i se pună la dispoziție de către Prestator, folosința sălii din cadrul spațiului Play Arena, pe durata evenimentului astfel cum a fost prevăzută la cap. IV din prezentul contract;
  2. să beneficieze de o informare prealabilă cu privire la condițiile de desfășurare a evenimentelor în incinta spațiului Play Arena;
  3. Să beneficieze de serviciile prezentate la Anexa și cuprinse în pachetul pentru zile de naștere;
  4. Să achite avansul și prețul contractului până la data stabilită prin prezentul contract;
  5. Să obligă să respecte regulamentele de funcționare a echipamentelor și zonelor puse la dispoziție prin oferta din Anexa …..;
  6. Să nu permită accesul altor persoane în afara celor invitate și comunicate în prealabil Prestatorului, pe toată durata evenimentului;
  7. Să informeze toți participanții care vor participa la eveniment că, Prestatorul este îndreptățit să efectueze fotografii, înregistrări video-audio pe care să le utilizeze în scopuri de promovare și marketing.
  8. Să informeze invitații cu privire la regulamentele și condițiile de acces în spațiul Play Arena.
  9. RĂSPUNDEREA CONTRACTUALĂ

Art.1. Beneficiarul declară faptul că a fost informat în prealabil cu privire la exercitarea dreptului de retragere din contract. Prin achitarea avansului se consideră că Beneficiarul a renunțat la dreptul de retragere, iar eventuala rezilierea  a contractului nu obligă Prestatorul la restituirea avansului perceput la semnarea contractului.

Art. 2. Beneficiarul este răspunzător pentru toate prejudiciile cauzate Prestatorului în mod direct sau indirect (prin intermediul invitaților Beneficiarul) .

VII. ADAPTAREA CONTRACTULUI

Art. 1. Prezentul contract, cu excepția cazului în care s-a prevăzut în mod expres altfel, poate fi adaptat sau, după caz, modificat numai cu acordul ambelor părți manifestat în formă scrisă prin intermediul unui act adițional.

VIII. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Art. 1. În desfășurarea obiectului său de activitate, Societatea ZATO CATERING S.R.L., prelucrează date cu caracter personal pe care le colectează prin intermediul prezentului contract, precum și prin intermediul acordului de prelucrare a datelor cu caracter personal, cu respectarea prevederilor legale în vigoare, în vederea executării corespunzătoare a contractului în care sunteți parte, cât și în vederea asigurării îndeplinirii obligațiilor legale și contractuale ce decurg din încheierea prezentului contract.

Art. 2. Toate informațiile necesare și drepturile Beneficiarului cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal sunt prevăzute și aduse la cunoștința acestuia prin intermediul Acordului de prelucrare a datelor cu caracter personal ce constituie anexă și parte integrantă a prezentului contract.

  1. ACORD PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Art. 1. Având în vedere că prestarea serviciilor stabilite în prezentul contract implică pentru Prestator activități specifice de prelucrare a datelor cu caracter personal și având în vedere că la data de 25 mai 2018 a intrat în vigoare Regulamentul General privind Protecția Datelor (RGPD sau GDPR) cu aplicare directă inclusiv în România, Prestatorul informează Beneficiarul că pentru îndeplinirea prezentului contract, prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară și implică acordul (consimțământul) acestuia pe care îl poate manifesta prin semnătură suplimentară în cadrul prezentului contract.

Art. 2. Prestatorul este îndreptățit potrivit contractului să administreze și să prelucreze datele personale pe care Beneficiarul le furnizează în prezentul contract (nume și prenume, adresa de domiciliu, CNP, număr de telefon, adresa de e-mail) în condiții de siguranță și numai în scopurile specificate în contract.

Art. 2.1. Scopul colectării datelor este prestarea serviciilor care fac obiectul contractului, precum și în scopuri statistice, de evaluare și de marketing (promovare). De asemenea, scopul colectării datelor Beneficiarului constă și în inițializarea și facilitarea comunicării dintre părți prin intermediul mijloacelor de comunicare cu privire la organizarea și desfășurarea comunicării dintre părți prin intermediul mijloacelor de comunicare cu privire la organizarea și desfășurarea evenimentului privat ce face obiectul contractului.

Art. 3. În cazul în care Beneficiarul este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal de către Prestator, acesta va bifa spațiul indicat la art. 4 (Da, sunt de acord) urmat de aplicarea semnăturii. În cazul în care Beneficiarul nu este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, acesta va bifa spațiul indicat la art. 4 (Nu, nu sunt de acord) urmat de aplicarea semnăturii.

Art.4 Prin acceptarea termenilor contractului vă exprimați consimțământul privind prelucrarea și stocarea datelor cu caracter personal de către Prestator în scopul realizarii obiectului contractului de prestări-servicii, scopuri statistice şi de marketing, pentru evaluare, precum și pentru inițierea și menținerea (facilitarea) comunicărilor/corespondenței prin intermediul mijloacelor de comunicare (telefonic, e-mail, Whatsapp, Facebook etc).

Art.5. Beneficiarul a fost informat de către Prestator că are în continuare dreptul la informare, dreptul la rectificarea sau la ştergerea datelor, dreptul la restricţionarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor sale, dreptul de retragere a consimţământului și dreptul de a depune o plângere. Totodată, Beneficiarul are de asemenea dreptul de a se opune prelucrării datelor personale care îl privesc şi drepturi suplimentare aferente deciziilor automate. Pentru exercitarea acestor drepturi, Beneficiarul se obligă să transmită o solicitare Prestatorului prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail specificată în partea introductivă a prezentului contract.

Art.6. Datele cu caracter personal ale minorilor, respectiv a persoanelor cu capacitate restrânsă de exercițiu vor fi prelucrate de către Prestator numai cu acordul (consimțământul) prealabil al reprezentantului legal (părintelui), tutorelui, curatorului sau a oricărei alte persoane majore

Art.6. Beneficiarul se obligă prin prezentul contract să informeze toți participanții la eveniment cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal pe toată durata evenimentului, în scopurile prevăzute la art. 4 din prezentul contract. În cazul în care există orice fel de opoziții la prelucrarea datelor de către alți participanți la eveniment, Beneficiarul se obligă să aducă la cunoștința Prestatorului.

Art.7. Datele cu caracter personal prelucrate de către Prestator vor fi păstrate atât timp cât sunt necesare în mod rezonabil în scopurile permise prin prezentul contract sau până la momentul la care Beneficiarul își retrage consimțământul.  De asemenea, Beneficiarul poate contacta oricand și în mod gratuit Prestatorul pentru a solicita mai multe detalii și/sau informații despre politica de prelucrarea a datelor cu caracter personal.

  1. ÎNCETAREA CONTRACTULUI

Art. 1. Prezentul contract încetează în următoarele modalități:

  1. De drept, dacă părțile și-au îndeplinit obligațiile ce rezultă din prezentul contract și în special dacă Beneficiarul a achitat integral și efectiv prețul contractului, precum și orice alte cheltuieli datorate Prestatorului și a eliberat spațiul Play Arena la data și ora prevăzută în contract;
  2. La notificarea Prestatorului, în cazul încălcării de către Beneficiar a oricărora dintre obligațiile prevăzute în prezentul contract, încetarea producând efecte depline, fără intervenția instanțelor judecătorești sau a autorităților de la momentul transmiterii notificării prin orice mijloc de comunicare, inclusiv prin corespondență electronică, la distanță/mesagerie instant.
  3. Prin reziliere, de către oricare dintre părți, cu o notificare prealabilă de 5 (cinci) zile înainte de data prevăzută pentru începerea evenimentului ce va fi comunicată celeilalte părți prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță (telefon/e-mail), sau prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, numai la adresele de contact indicate în prezentul contract. În cazul în care termenul de notificare nu este respectat de către Beneficiar, avansul perceput nu se restituie. Beneficiarul declară în mod expres că înțelege această clauză.
  4. Prin actul unilateral de constatare al Prestatorului manifestat în formă scrisă, în cazul în care Beneficiarul a comunicat Prestatorului pe orice cale anularea rezervării și/sau acesta nu onorează contractul încheiat cu Prestatorul ori reiese în mod clar prin orice mijloc de probă că Beneficiarul nu are intenția de a organiza evenimentul.
  5. Prin acordul comun al părților contractante.
  6. În caz de forță majoră, în condițiile legii.

Art. 2. Rezilierea contractului de către Beneficiar nu exonerează de răspundere și nu afectează obligațiile deja scadente ale părților. De asemenea, acestea nu împiedică Prestatorul să procedeze la recuperarea integrală și efectivă a tuturor drepturilor pe care acesta le are împotriva Beneficiarului.

  1. DISPOZIȚII FINALE

Art. 1. Prezentul contract este considerat încheiat în mod valabil la data rezervării online efectuate de către Beneficiar. Contractul este disponibil în format digital, câte un exemplar electronic fiind accesibil pentru fiecare parte contractantă, inclusiv anexele adiționale relevante.adiționale.

PRESTATOR

ZATO CATERING S.R.L.

Reprezentată legal prin Teglaș Sergiu Stelian (administrator)

(Semnătură și opțional ștampilă)

BENEFICIAR

(Acceptare electronică a termenilor și condițiilor)

ANEXA 1

NORME GENERALE ALE SPAȚIULUI DE JOACĂ:

  • Accesul se face doar cu șosete antiderapante.
  • Este interzis accesul cu băuturi achiziționate din afara spațiului Play Arena.

REGULAMENT STRUCTURĂ MODULARĂ

  • Structura modulară este destinată exclusiv copiilor cu vârste între 3 și 12 ani, care trebuie să respecte regulile specifice de conduită.
  • Accesul în spațiu se face fără încălțăminte, doar cu șosete. Este interzisă intrarea cu alimente, obiecte ascuțite, tăioase sau inflamabile care pot pune în pericol siguranța utilizatorilor sau pot deteriora echipamentele.
  • Echipamentele de joacă trebuie utilizate corespunzător, conform scopului fiecărui element.
  • Alunecarea pe tobogan se va face doar în poziție șezândă, cu picioarele înainte. Sunt interzise urcarea în picioare pe tobogan, săriturile de pe margini și escaladarea inversă pe suprafața de alunecare. Acordați atenție celorlalți participanți și evitați să împingeți sau să grăbiți persoana din față.
  • Obstacolele din interiorul structurii trebuie traversate cu atenție, având grijă la persoanele din jur.
  • Echipamentele de joacă sunt destinate exclusiv utilizării de către copii.

REGULAMENT TRAMBULINE

Înainte de a sări:

  • Nu intrați dacă aveți probleme medicale.
  • Goliți întotdeauna buzunarele înainte de a intra. Accesul cu obiecte ascuțite (camere, telefoane etc.) nu este permis.

În timpul săriturilor:

  • NU aterizați pe partea superioară a corpului (CAP/GÂT).
  • EVITAȚI săriturile cu capul înainte.
  • NU influențați săriturile celorlalți participanți.
  • NU săriți în groapa cu bureți de spumă dacă nu este suficient spațiu.
  • NU încercați sărituri duble.
  • NU stați întinși pe marginile trambulinelor.
  • NU permiteți hărțuirea sau comportamentele agresive.
  • NU vă cățărați pe pereți sau pe plasele de protecție.
  • Rămâneți ÎNTOTDEAUNA în control.
  • Ascultați ÎNTOTDEAUNA de Supraveghetorul prezent.
  • NU săriți dacă nu este prezent un Supraveghetor.
  • NU săriți peste trambuline.
  • NU săriți pe aceeași trambulină cu alți jucători.
  • NU aterizați pe mâini!
  • Aterizați ÎNTOTDEAUNA pe ambele picioare (aterizarea pe un picior poate provoca vătămări grave!).
  • NU organizați întreceri.
  • NU alergați.
  • NU aterizați pe tampoanele de siguranță.
  • NU vă împingeți, nu vă luptați și nu vă angajați în activități care ar putea interfera cu alți săritori.
  • NU vă sprijiniți sau întindeți pe trambulină sau pe tampoanele laterale de siguranță (poziția dvs. poate afecta funcționarea trambulinei).

Regulament zona Play Station

  • Accesul la console este permis persoanelor cu vârsta minimă de 8 ani sau celor însoțite de un adult.
  • Fiecare sesiune de joc are o durată maximă de 15 minute. Vă rugăm să respectați acest interval pentru a permite și altor utilizatori accesul la echipamente.
  • Consolele, controlerele și celelalte echipamente trebuie manipulate cu grijă. Orice defecțiune sau deteriorare trebuie raportată imediat personalului.
  • Este interzisă modificarea setărilor, schimbarea jocurilor sau deconectarea echipamentelor fără aprobarea personalului.
  • Utilizatorii trebuie să se comporte civilizat și respectuos față de ceilalți jucători și personalul prezent.
  • Limbajul inadecvat, comportamentul agresiv sau vulgar nu sunt tolerate și pot duce la evacuarea din zona de joc.
  • Nu perturbați alți jucători și nu manipulați echipamentele celorlalți utilizatori.
  • Organizatorii nu își asumă responsabilitatea pentru pierderea progresului în jocuri, daune materiale sau răniri rezultate din nerespectarea regulamentului.
  • Sesiunile sunt monitorizate de personal, iar utilizatorii trebuie să urmeze indicațiile acestora în orice moment.
  • Raportați imediat orice incident sau problemă personalului pentru o rezolvare rapidă.
  • Evitați consumul de alimente și băuturi în apropierea echipamentelor pentru a preveni accidentele.
  • Respectați licențele jocurilor și nu încercați să instalați sau să descărcați conținut neautorizat pe console.

Regulament VR

  • Spațiul este destinat persoanelor cu vârsta de peste 8 ani.
  • Însoțitorii și supraveghetorii trebuie să informeze copiii despre prevederile regulamentului și să se asigure că acestea sunt respectate.
  • Participanții trebuie să manifeste un comportament civilizat și să respecte regulile de bună conduită în zona VR.
  • Părinții, aparținătorii sau reprezentanții legali sunt responsabili pentru copiii invitați la petreceri. În caz de daune materiale din neglijență sau utilizare incorectă, se va achita contravaloarea obiectelor deteriorate.
  • Durata maximă a unei sesiuni este de 3-5 minute.
  • Echipamentul de protecție (căști, ochelari etc.) furnizat de organizatori este obligatoriu.
  • Utilizarea echipamentelor VR sub influența alcoolului, drogurilor sau a altor substanțe care afectează capacitatea de interacțiune în siguranță este strict interzisă.
  • În caz de amețeală, dezorientare sau greață, utilizarea echipamentului trebuie oprită imediat, iar personalul trebuie informat.
  • Echipamentele VR nu trebuie utilizate de persoanele care suferă de epilepsie, probleme cardiace sau alte afecțiuni ce pot fi agravate de experiențele VR.
  • Este interzisă modificarea sau îndepărtarea componentelor echipamentului VR fără aprobarea personalului.
  • Sesiunile VR sunt monitorizate constant, iar utilizatorii trebuie să urmeze indicațiile personalului.
  • În caz de probleme tehnice sau comportament inadecvat al altor utilizatori, anunțați imediat personalul.
  • Echipamentele VR sunt dezinfectate după fiecare utilizare. Așteptați pregătirea echipamentului înainte de începerea sesiunii.
  • Prin utilizarea zonei VR, utilizatorii își asumă responsabilitatea pentru orice risc asociat și confirmă că au luat la cunoștință și sunt de acord cu regulile prezentate.

Anexa 3

Oferta de preț pachete de zile de naștere

  • 10 copii – 950 de lei (+ 1 copil: 70 de lei); (nu este inclus in contract, cost adițional)
  • timp: 2 ore și 30 de minute (+30 minute – 150 lei); (nu este inclus in contract, cost adițional)
  • include accesul la zona 1 (tobogane, trambuline, zona soft play, tubing, zona ateliere, zona 0-3 ani, zona Dance) și la zona 2 (zona VR, la zona cu PS5, zona simulatoare, biliard și fotbal de masă);
  • sunt incluse: farfurii, tacâmuri, pahare;
  • invitație digitală